szerda, december 24, 2014

Decemberi körömkihívás Ünnepek - #6 Karácsonyi hagyományok

Én hagyománynak a karácsonyi édességeket, sütiket választottam, és egy nagyon egyszerű manikűrrel készültem hozzá.


Igencsak van még hova fejlődnöm nyomdázásban, sajnos sem a minta szép felvitele, sem a középre igazítás nem sikerült... na sebaj, majd legközelebb jobb lesz.

A középső ujjamra egy keménycukorkát nyomdáztam, a mutatóra pedig muffint.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Moyra - No.03
Sally Hansen Xtreme Wear - 160 Cherry Red
Astor Pro Manicure - Already dry!
MoYou - Princess 08

Hogy tetszik? Nem túl egyszerű erre a kihívásra?

3 megjegyzés:

  1. Jajj, de drágák vagytok, hogy nem a hibáit látjátok meg először! Tényleg nagyon köszönöm, én csak azt láttam rajta, hogy technikailag labdába sem rúgok :)

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!