szerda, december 17, 2014

Minta Mánia - #4 Pöttyös / Csíkos

Szerettem volna még Karácsonyi vonalon maradni ezzel a manikűrrel, ami azért is érthető, mert sokkal-sokkal az időpont után készítettem el a manit sajnos, és idén egyáltalán nem volt időm Karácsonyi manikat készíteni. Így bepótolom őket így Újév táján...


Ismét Pinteresten inspirálódtam, illetve hát úgy mondanám, hogy kigyűjtöttem azokat a nail artokat, amik nekem nagyon tetszettek, és megpróbáltam bekategorizálni őket, melyik kihívásra lennének tökéletesek. Így lett a mai csíkos manikűröm ezüst holo és vörös celluxos technikával készült mani.



Mondanom sem kell, ez az eredeti mani, INNEN. Nekem egyetlen Zoya lakkom sincs, de ez nem tántorított el, igyekszem mindig megmutatni, hogy lehet a saját készletünkből nagyon hasonló végeredményt elérni, mint ez eredeti manikűr.




Felhasznált lakkok és kellékek:
Flormar - 392
Lovely Nail Enamel with Diamonds - 280
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Cellux

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű manikűr lett! Ez a Flormar nekem is meg van és nem tudok betelni a csillogásával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Nekem is nagyon tetszik, a manikűr is, meg mindkét lakk is :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!