hétfő, december 15, 2014

Saran Wrap Step by Step

Ez egy igen egyszerű technika, eszközigénye sem nagy, viszont kicsit koszolós.


Szükségünk lesz az alap- és fedőlakkon kívül egy színes lakkra, ami a manikűr alapját adja majd, és néhány szép színre, amivel pacsmagolunk. Fóliára és darab papírra.


Első lépésként kifestjük az alapszínnel a körmöket, ez nálam a fekete lakk, két rétegben. Szükség lesz rá egy réteg fedőlakkra, és én az alaplakk használatát sem szoktam elhanyagolni.


Előkészítjük a lakkokat és az eszközöket, összegyűrjük a fóliát. Én ehhez a manikűrhöz egy felvágott és összegyűrt uzsonnás zacskót használtam, a keményebb fajta fóliából készültet.


A fólia segítségével felpacsmagoljuk az első színt. Kicsöppentünk egy csepp lakkot a papírra, belemártjuk a fóliát, majd a papírra nyomkodjuk, amíg megfelelőnek ítéljük rajta a lakk mennyiségét. Ha túl sok rajta a lakk, nem lesz mintás. Érdemes jól fedő lakkokkal dolgoznunk, hogy szépen kivehető legyen a mintázat.


Megismételjük a többi lakkal is a procedúrát. Érdemes jobban egymástól eltérő lakkokat használni, mint ahogy én tettem, mert felkenve hiába piros az egyik és bordó a másik, ennél a technikánál nem látszik különbség köztük. Ha készen vagyunk, fülpuci és ecset segítségével letakarítjuk a felesleges lakkot.


Jöhet rá egy-két réteg fedőlakk, és készen is vagyunk.


Próbáltátok már a technikát? Szeretitek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!