csütörtök, január 22, 2015

A tél színei - #4 Fekete

Egy igazán téli párosítást választottam mára, így lett fekete-ezüst mintás a körmöm. Hogy igazán szép legyen és egyenesen álljon a minta, stamping  decals-t készítettem, és azzal mintáztam a felületre.


Igazán nagyszerűen működött, hogy hagytam megszáradni mind a körmömön a lakkot, mind a nyomdázó párnán a fedőlakkal lekent mintát, és amikor már mindent teljesen száraznak éreztem, akkor kezdtem el felhelyezni a párnáról leszedett mintát. A két körömlakk réteg még így is tapadt egymáshoz, de egy kis igazítást engedett, nem úgy, mint amikor még vizes lakkra próbálom felhelyezni.






Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
Lovely Crystal Strenght - Nr.370
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Sally Hansen - Double Duty
MoYou Princess #08 plate

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!