kedd, január 13, 2015

Nail Stamping Challenge - #1 Pink & Yellow

Egy igazán tavaszias kis virágmintát választottam, rózsaszín és korall alapra. Sajnos a korall színen nem látszik túlságosan a rózsaszínnel nyomdázott minta, így képeken meg még kevésbé, mint élőben.


Lassan teljesen utolérem magamat a blogon, és ez nagyon jó érzéssel tölt el. Alig van sárga lakkom, nyomdázásra amúgy sem jók, és különösebben nem is szeretem őket, így maradtam a rózsaszínnél most, és hogy legyen is benne csavar, meg ne is, nyomdázólakknak is egy sötétebb rózsaszín lakkot használtam. Nagyon jó ez a Lovely Crystal Strenght kollekció, eddig két lakkot próbáltam tőlük nyomdázásra, és mindkettő tökéletes.



Időnként képtelenség rávenni a telefonom, hogy éles képet csináljon, ez is egy ilyen alkalom volt. Fogalmam sincs, mi baja, próbáltam már mindent.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Rimmel 60 Seconds - 430 Coralicious
L'oreal - 209 Ingenuous Rose
Lovely Crystal Strenght - Nr.467
Astor Pro Manicure - Already Dry!
MoYou Princess 08 plate

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!