kedd, január 27, 2015

Nail Stamping Challenge - #3 Blue & Green

Valamelyik nap öcsém meglátta a rengeteg előkészített lakkot és eszközt, amivel dolgozni akartam, és persze kiszúrta a körömnyomdát. Nagyban nézegeti a mintát, szörnyülködik, aztán felkiált: "Ez mégis mi már, szívecskékből virágok?!" Úgyhogy mára bizony szívecske-virágot nyomdáztam :)


A kedvenc holo kék lakkomat használtam alapnak, rá pedig egy gyönyörű teal lakkal nyomdáztam, ami nálam fogjuk rá, hogy zöld most éppen. Ez a páros egyszer már szerepelt a blogon, de akkor pont fordítva használtam őket.





Felhasznált lakkok és kellékek:
A-England - Dancing With Nureyev
China Glaze - Tongue & Chick
Astor Pro Manicure - Already dry!
Sally Hansen Double Duty - Base & Top Coat
MoYou Fairytale 01 plate

Hogy tetszik? Összeillenek a színek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!