szombat, január 24, 2015

Nyomdázó lakkok 3.

Mindig, amikor azt hiszem, hogy most utolérem magam, történik valami, és én megint elmaradok egy csomó poszttal. De majd ez is elmúlik... Most újabb néhány lakkot hoztam, amik tökéletesen megfelelnek nyomdázáshoz.

Moyra - No.03: Nem tökéletesen pigmentált, mégis alkalmasnak tartom nyomdázáshoz, és szépnek látom a végeredményt. Persze, ha már profi lennék és profin csinálnám a nyomdázást, valószínűleg nem lenne elég, amit tud nyújtani.




A hüvelykujjamon a Lovely Crystal Strength - Nr.370 metál ezüst lakkja látható, fekete és fehér alapon. Ez sem tökéletes nyomdázó lakk minőségű, de igazán szép, és igen jól mutat fekete alapon is.


A mutató ujjamra a Catrice - 800 Heavy Metallilac lakkjával nyomdáztam, meglepően jól teljesít feketén is. Fehéren igazán szép, és még a metálos finishe sem tűnik el teljesen.

A középső ujjamra a MaxFactor - 155 Burgundy Crush lakkja került, igazán vadul pigmentált nyomdázáshoz is, azonban sajnos feketén az alapból is sötétebb színe nem igazán érvényesül.

A gyűrűs ujjamra az Orly - Smolder került, feketén igazán szépen visszaadja a lakk eredeti színét, fehéren azonban kissé lilás árnyalatot kapunk. Kár ezért a fenséges bordóért.

A kisujjamon pedig a Sally Hansen - 160 Cherry Red lakkja látható, fehéren kicsit pinkes beütésű, feketén pedig egészen sötét.

Mivel a Naillandben megjelentek a Mundo de Unas kifejezetten nyomdázáshoz alkalmas lakkjai, én azt hiszem, fogok belőlük beszerezni párat, azok mellett ezen lakkok többsége labdába sem rúg. De az ilyen hobbi felhasználóknak, mint én is vagyok, ahhoz, hogy változatos színekben tudjon alkotni, az esetek többségében alkalmasak ezek az időnként kicsit gyengébben pigmentált, hétköznapi lakkok is.

Használtok normál, nem kifejezetten nyomdázáshoz készített lakkot nyomdázáshoz?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!