csütörtök, február 05, 2015

A tél színei - #6 Sötétkék

Tudom-tudom, ez még a tél színei, meg minden, de én így március elején már nem voltam képes téli manikűrt csinálni, bár őszintén, már február elején is nagyon meg kellett volna erőltetnem magam hozzá.


Elég hamar kitaláltam, hogy a Miss Sporty sötétkék topperét akarom felhasználni, de a kék alap csak nem állt össze a fejemben, pedig már áttúrtam az összes kék lakkomat. Végül a kezembe akadt ez a szép nude szín, és tudtam, hogy ez lesz a jó párosítás, de akkor meg azon dilemmáztam, hogy hát mégiscsak sötétkék manikűrt kéne készítenem... így megbolondítottam még egy kis sötétkék nyomdázással, és voilà!


Az eredeti elképzelés ugyan hópelyhes minta lett volna, de végül rombuszok lettek, nem is bánom.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Avon Nailwear Pro - Perfectly Flesh
Miss Sporty Oh My Gem! - 004 (egy réteg!, van alatta a nude lakkból)
Maybelline Colorama - 80
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
MoYou FairyTale - 01 plate

Elfogadjátok még azért témába illőnek ezt a manikűrt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!