kedd, február 10, 2015

Nail Stamping Challenge - #5 Nude & Gold

Ma is előjöttek az örök tanulságok, miszerint kevés nyomdalemezem van és késő este hulla fáradtan már ne kezdjen el az ember lánya körmöt lakkozni. Valami szép egész körmös kacskaringó mintát szerettem volna alkotni, de maradt a lepke, mert ilyen palettám van.


Legelőször a teljesen szokványos megoldás jutott eszembe, nevezetesen a nude alapra arannyal való nyomdázás, lássuk be, az egy igen kedvelt párosítás, nem véletlenül. Aztán gondoltam egyet, és úgy döntöttem, én megfordítom ezt az egészet, és arany alapszínre fogok valami szép nude lakkal nyomdázni. Érzitek benne a kihívást, ugye? Végül amikor turkáltam a lakkjaim között a megfelelő nude árnyalatra vadászva, bevillant, hogy én bizony nude holo lakkal fogok nyomdázni!
Így is lett, a telefonom meg kiakadt tőle.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Avon Nailwear Pro - Gleaming Gold
Moyra Holographic - No.252 Infinity
Astor Pro Manicure - Already Dry
Flormar - Quick Dry Extra Shine
MoYou Mother Nature - 10 plate

Hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!