szombat, február 07, 2015

Nail That Technique Challenge - #1 Blobbicure

Úgy tűnik most ilyen minimalistább korszakomat élem manikűrök terén, az erre a napra készített mani is csak kis egyszerű lett.


Egy szép nude lakkot használtam alapnak, majd kiéltem a szívecskék iránti szerelmemet, ha már a Valentin napról idén szépen lemaradtam lakkozás ügyileg - sebaj, márciusban pótlom!


A szívecskéket csináltam blobbicure technikával, ami annyit tesz, hogy a még nedves alaplakkra csöpögtetünk színes lakkot, és hagyjuk hogy kicsit elterüljön. Én még egy ecsettel meghúztam a friss pöttyöket, így alakult ki a szívecske forma.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
BeYu - 156
Astor Quick'n Go - 101
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
ecset

Hogy tetszik? Használtátok már ezt a technikát?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!