csütörtök, február 26, 2015

Nail That Technique Challenge - #4 Reverse Stamping

A mai manihoz használt alapszínről majd hozok tesztet is, mert úgy gondolom, érdemes.
Ezt az alapvetően nem tavaszi színt határoztam el, hogy tavasziasítom, kihívást találtam magamnak benne. Végül köröket nyomdáztam rá, amik közepét kitöltöttem pasztell színekkel, így a sötétebb alapszínből nem sok látszik, a díszítés bohósága és színvilága pedig  a tavaszt idézi számomra.


Igazán szeretem a stamping decals technikát, imádom, ahogy élettel telivé és játékossá lehet vele tenni egy alapvetően egyszerűbb manit is. A mai lakkozás is nagyon tetszik, pedig messze nem lett tökéletes.




Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Aden - No.35 Wild Ocean
Essence Nail Art Stampy Polish - 001 Stamp Me! White
Astor Fash'n Studio - 107 (sárga)
Astor Fashion Studio - 134 (pasztell lila)
Claire's púderrózsaszín
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Sally Hansen Double Duty - Base & Top Coat
Essence plate

Hogy tetszik? Hordotok még ilyen sötétebb színeket tavasszal, akár így megbolondítva is?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!