hétfő, február 23, 2015

Nyomdázó lakkok 4.

Mára öt sötét(ebb) lakkot hoztam, amivel szépen lehet nyomdázni, meg is mutatom, mennyire. Mondjuk egyik sem egy Mundo de Unas, de azért nekem tetszik a végeredmény, és ha az ember nem olyan profi, jók lehetnek ezek is. Bár azért azok közül a lakkok közül is jóóó néhány kívánságlistás.


Sok képpel készültem és kevés szöveggel, nem nagyon gondolom, hogy sok mindent tudnék mondani a lakkokról, a képek magukért beszélnek. Most csak világos alapon használtam őket, én személy szerint ilyen sötét színekkel nem nyomdáznék fekete vagy sötét lakkra. Bár így belegondolva, érdekes és játékos alig-látható mintákat lehetne vele összehozni.



Hüvelyk ujj: Avon Speeddry+ - Smokey Plumes
Mutató ujj: Flormar Matte - M11
Középső ujj: NYC In a Minute - 247 Prince Street
Gyűrűs ujj: Rimmel 60 Seconds - 610 Pompous
Kisujj: Rimmel Salon Pro - 712 Rhythm & Blues


Az NYC lakkról azt hittem, sötétebb lesz, úgy tűnik egy rétegben nyomdázva még nem adja át a teljes mélységét.


A személyes kedvencem ebből az ötösfogatból a Flormar, szép sötét maradt így is. A Rimmel kékjében azt szeretem, hogy így dominánsan kék, nem mint felkenve, a Rimmel lilája meg igen szép, ENNÉL a maninál is ezzel a lakkal nyomdáztam, az talán még szebben sikerült.


Alapnak a Catrice - 540 Am I Blue or Green? lakkját kentem fel, és a MoYou Princess - 08 lemezről használtam a kedvenc mintámat.

Használtátok már valamelyik lakkot ezek közül nyomdázásra?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!