szombat, március 14, 2015

Avon Nailwear Pro+ - Romance

Az előzetes tervekkel ellentétben már láthattátok ezt a lakkot az előző bejegyzésben, de kap egy sajátot is, mert megérdemli. Mikor utoljára néztem, még kapható volt, de töredelmesen bevallom, ez nem mostanában történt, így csak reménykedek benne, hogy nem egy már kivont lakkot mutatok meg.


Sok képet hoztam, mert igen nehéz fotózni, sok-sok fényben egyértelműen lila, kevesebben pedig előjön egy szürkés árnyalata, amit igazából én lilás taupe színnek látok. A szokásos Avonos üveget kapjuk, ami 12 ml-es, kocka kupakkal, semmi extra. Nem a kedvencem ez a kocka kupak, nekem soha nem áll kézre, igazgatni kell, hogy az ecset lapított vége essen a körmök felé.



Az ecset is a szokásos, lapított, egyenes végű, rugalmas, és egész könnyű vele lakkozni. A lakk állaga híg, elég folyékony, a teljes fedéshez 3 réteg kell, de legalább nem folydogált be a körömágyba. Az állagából adódóan könnyű leheletvékony rétegeket lakkozni vele, csak nem érdemes. A harmadik réteg már vastagabbra sikerült nálam is, enélkül kellett volna még rá egy negyedik is.


A lakk enyhén csíkozódik, ez a frost finishéből adja magát. Könnyű dolgozni vele, szépen terül a körmökön, száradása azonban nem túl gyors, és fényesnek sem mondanám, gyorsszárítós fedőlakk mindenképpen ajánlott rá. A képeken nincs rajtam fedőlakk, magától ennyit tud.


Tartósság szempontjából annyit tudok mondani, hogy másnap este még semmi baja nem volt, ez azt jelenti, hogy túlélt két mosogatást és egy takarítást, én megszavazom neki a tartós plecsnit.




Hogy tetszik? Szeretitek az ilyen haloványabb színeket tavaszra?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!