kedd, március 24, 2015

Instagram tag

Annyira jópofa ez a tag, hogy már nagyon sok bloggernél találkoztam vele. Először Carmenesque blogján akadtam rá, aztán elolvastam Ciiska és Bikira Roni válaszait is. És most én is eljutottam odaáig, hogy kitöltsem.


1. Mi az Instagram felhasználóneved?
@nekrocica

2. Mikor csatlakoztál?
2012. október 25. Lassan megvan a 3 év.


3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Hazafele a busz ablakából láttam meg ezt a gyönyörű szivárványt, amit nem túl jó minőségben azonnal le is fotóztam, és ha már van alapon, meg is osztottam instán.

4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Ó, hát teljesen összevissza. Van amikor naponta több képet is, és van, amikor hosszabb ideig semmit. Az nagyon nem ment, hogy minden nap megosszak rajta valamit. Fő témáim amúgy a körmök, a macskám és a 'mit ettem' témakör.

5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Most végiggörgettem őket, de nem érzem kifejezettnek rossznak egyik fotót sem. Ez most vagy azt jelenti, hogy semmit nem fejlődtem fotózás terén ez alatt a majdnem 3 év alatt, vagy azt, hogy elég elnéző vagyok magammal szemben. Van pár nem igazán éles kép fent, ez főleg azért van, mert a mobilom kicsi felbontásán néha egyszerűen nem veszem észre, hogy ez nem teljesen éles, míg a laptop képernyőn sokkal jobban kijön.


6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
A körömlakkos fotók vezetnek, ami könnyen magyarázható azzal, hogy azoknál használok hashtaget az utóbbi időben. Az utolsó pedig az új filofaxom, ebben rejtőznek a blogbejegyzés tervek is.

7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Ismerősöket, meg olyan blog írókat, akiknek a blogját is követem.

8. Privát vagy publikus?
Publikus, máshogy nem látom értelmét. Ha magamnak fotózok, az a telefonomon meg a gépemen van, nem pedig instán.


9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Az eljegyzési gyűrűm mindenképpen, aztán ez a gyönyörűséges kék holo lakk (Moyra), az első értelmesre sikerült selfiem Mucukámmal a párnámon, minden létező macskás képem, és ez a hambi, ugyan a jobbik emlék egy másik alkalomhoz kötődik, de erről a képről mindig az jut eszembe.


10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Macskás, naná.

11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Leginkább ételeket, amikre valamiért büszke vagyok, virágokat, mert tetszenek, a macskámat, mert cuki, és lakkozásokat a blog miatt.

Kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is, ha kitöltöttétek, írjátok meg nekem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!