csütörtök, március 05, 2015

Nail That Technique Challenge - #5 Dry Brush

Oh, az eredeti manikűr, amiről inspirálódtam olyan nagyon szép, pedig alig találtam olyat, ami tetszene. Én azonban nem voltam annyira ügyes, és ezt a szép hullám vonalat nem tudtam kivitelezni. Összességében nekem azonban tetszik az a manikűr is, amit magamnak alkottam.


Nagyon tetszik ez a színösszeállítás, ahogy az alapszín is, arról majd hozok egy külön posztot, megérdemli. Igazán sajnáltam lemosni ezt a manikűrt.





Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Essence Studio Nails Better Than Gail Nails - Base Sealer
Avon Nailwear Pro - Pastel Pink
Lovely Crystal Strenght - Nr. 370
Essence Colour & Go - 154 Pink & Proud
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
BornPrettyStore rhinestone

Hogy tetszik? Hordanátok egy ilyen manikűrt?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!