szombat, március 07, 2015

NYC In a Minute - 206 East Village

Ez az utolsó teal lakk, amit szerettem volna még idén bemutatni, ezek után áttérek a tavaszias színekre. Bár ezt a darabot a lakk világossága miatt nyugodtan hordhatjuk egész évben is.


Egy 9,7 ml-es üvegcsében kapjuk a lakkot, sima fekete kupakkal. Kényelmes az üveg kialakítása, bár szerintem nem túl mutatós. Tele van matricázva  az egész. Tároláshoz nagyon praktikus, és kényelmes a kupak fogása.



Az ecsete cseppet lapított, egyenesre vágott, hosszú szálú, kellően rugalmas. Egész könnyű vele dolgozni, vagy csak én jöttem bele a lakkozásba mostanra. Egyáltalán nem kellett igazgatnom a körömágynál sem az ívet.


A lakk állaga kicsit híg, fedése borzalmas, kellett a négy réteg belőle. Kevésbé szőrszálhasogatóaknak lehet elég a három réteg is belőle. Száradása alapból sem villámgyors, ennyi rétegnél meg én már képtelen vagyok kivárni. A képeken nincs rajtam fedőlakk, az elkészülésük után bele is nyúltam a még nem kopogósan száraz lakkba. És ez már a második próbálkozásom volt, hogy be tudjam fotózni.


Egy rétegben nagyon szép kékes gyöngyházas fénye van,  így négy rétegben meg egyértelműen teal. Kicsit csíkoz a lakk, a gyöngyházas finish velejárója. Ez élőben nem olyan feltűnő.


Sajnos ennyi réteg már enyhén buborékosodik, ez élőben nem olyan feltűnő, mint így képen.
Viszont nem fogja be a körmöket, és könnyű lemosni.

Már több nail artban is szerepelt, így azt hiszem, megérdemelt helye van a gyűjteményemben, pedig ha előre tudok a gyatra fedéséről, tuti nem veszem meg.

Hogy tetszik? Ti elnézitek egy lakknak, ha csak négy rétegben fed?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!