szombat, március 21, 2015

NYX - Nude Pink

Nagyon sokáig nem nyúltam ehhez a lakkhoz, mert a testvérkéjével nem igazán tudtam dűlőre jutni magammal, így féltem ettől a darabtól is. Nagy hiba volt, nem kellett volna!


Az üvege nagyon dekoratív és rengeteg, 15 ml lakkot tartalmaz. Súlyos üveg darab, és a felirat sem matricázva lett rá, nekem inkább festésnek tűnik.


Az ecsete teljesen szokványos, de rózsaszín! A lakk állaga kellemes, kicsit túl sokat vesz fel az ecset, de könnyen terül és nem folyik. Két rétegben tökéletesen fed, és gyorsan koppanósra szárad. Könnyen lehet vele dolgozni a körömágynál, ezt a lakkozást nem kellett javítgatnom fotózás előtt.


És itt van, amiért én beleszerettem ebbe a lakkba: a színe. Nekem ez még pont púderrózsaszín, shimmer finishel, ami jól fed, gyorsan és fényesre szárad - maga az álom. Egy baj van vele, hogy nagyon-nagyon karcolódik. Elsőre be sem tudtam fotózni, mert felkenés után fél órával már fotózhatatlanul karcos lett a lakk, miközben én csak a gép előtt ültem vele.


A karcosodás miatt én mindenképpen ajánlok rá fedőlakkot, azzal ez a hiba maximálisan kiküszöbölhető. A képeken természetesen nincs rajtam, bár ennél a lakknál majdnem elcsábultam.


Nail artok alapjaként nagyon el tudom képzelni, mert a színe visszafogott, de az arany csillámportól, ami benne van, egészen különleges lesz. Ha nem elég vigyázva kenjük, az első réteg csíkozódik, ez a második réteggel azonban teljesen eltűnik. Ezért én úgy találtam, hogy kellemesebb vele két közepesen vastag rétegben lakkozni.


Csak most nézem, hogy pont ez a lakk már nem is kapható talán. Nagy kár érte.
Én még a CherryCulture-től rendeltem, de náluk jelenleg csak 2 árnyalat kapható, viszont a márka webshopjában az NYX Girl vonalban találtam hasonló árnyalatot (a Frosted Beige még kapható).

Hordtok púderrózsaszín árnyalatokat? Hogy tetszik ez a lakk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!