csütörtök, április 23, 2015

A tavasz színei - #2 Orgona / Orchidea

Az előző fordulóban Erina alkotása megihletett, így a mostani körre is egy végtelenül egyszerű, blobbicure manikűrrel készültem. Ígérem, nem leszek ennyire monoton végig  a kihívás során!



Van ebben a maniban minden, krém, holo, metál, glitter; összességében azonban mégis kicsit kevésnek érzem. Gondolkodtam rajta, hogy minden körömvégre megcsinálom a mintát, de végül elvetettem az ötletet, egyszerűen azért, mert addigra már megszáradt a második réteg lila lakk is rajtam, és nem akartam még egy réteget felkenni.




Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 702 Marshmallow Heaven
Rival de Loop Quick Dry Nail Colour - 17 (metál lila)
Moyra Holographic - No.255 Gravity
S-he - 255 (glitter)
Astor Pro Manicure - Already Dry!

Mit gondoltok a manikűrről? Sok vagy kevés? Esetleg pont jól eltaláltam az arányokat?




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!