csütörtök, április 30, 2015

A tavasz színei - #3 Málna / Eper

Erre a körre is egy nagyon egyszerű, azonban számomra teljesen új technikát hoztam. Ez pedig a glitter szendvics. A felhasznált lakk lesz a főszereplő a hétvégi posztban is, annyira gyönyörűséges málna-szín.


Végtelenül egyszerűen készült, felkentem egy réteget a jelly lakkból az alaplakkal előkészített körmeimre, majd száradás után pacsmagoltam rá egy réteg glitter, jó sűrűn. Én sajnos kevéssé voltam türelmes, de a következő réteg jelly lakkot érdemes teljes száradás után felkenni, és akkor nem fog megfolyni. Célszerű vékony rétegekkel dolgozni, hogy egyenletesen átlátszó maradjon a lakk. Végül egy fedőlakkal koronáztam meg az egészet.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Miss Sporty Nail Expert Manicure - Nutri Complex
Manhattan Quick Dry - 46M
Essence Nail Art Special Effect! Topper - 02 Circus Confetti
Astor Pro Manicure - Already Dry!

Egyszerűsége ellenére tetszik nektek ez a manikűr?





8 megjegyzés:

  1. Szép színe van nagyon ennek a lakknak :) Ezt a technikát is ki kéne már próbálnom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szép színe van ennek a lakknak, nagy mákom volt vele :) Erre a technikára meg csak bátorítani tudlak, amilyen pofon egyszerű, annyira mutatós.

      Törlés
  2. Szép lakkozás lett! Ezt a technikát én is nagyon ritkán használom, viszont tényleg különleges végeredmények születnek belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Most használtam először ezt a technikát, és meglepődtem, hogy mennyire mutatós magában is, és nem feltétlenül igényel plusz díszítést :)

      Törlés
  3. Gyönyörű lett! És micsoda körmeid vannak, wow! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi :)) A körmeim mondjuk a hétvégén pont letörtek, mert nem is én lettem volna, ha nem :D

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!