szombat, április 04, 2015

Nagyon régen volt utoljára ilyen típusú bejegyzés, egészen pontosan tavaly októberben. Az azóta eltelt idő alatt észrevétlenül annyira elszaporodtak a mindenféle kiürült flakonok, hogy szét kellett szednem két bejegyzésbe őket. Úgyhogy nemsokára jön a következő elfogyottas poszt is.


A fele mindenféle. Tényleg nagyon sok volt, a dobozkám mellett már a szekrényen is burjánzottak a csomagolások. Igyekeztem típus szerint szétválogatni őket, a mai bejegyzésben vannak az érdekesebb dolgok.



Dove - Purely Pampering Nourishing Shower Gel: egyszerűen imádtam télen, ez a második flakon amit elfogyasztottam belőle. Finom krémes, isteni illattal, és tényleg hidratált. Nyárra ugyan már sok, és az összetevői sem szépek, így valószínűleg nem fogom újra venni.
Nivea - Harmony Time Cream Shower: leakciózva vettem egy másik testvérkéjével együtt, most épp azt használom. Ez a nagyobb kiszerelés, gondolom megszűntették, és azért volt belőle kiárusítás a télen. Vagy mert mindkettő elég nyári illat, de ez most nem zavart. Nem rossz, teszi a dolgát, de annyira nem szerettem meg. Összetevőkben szintén nem túl megnyerő, őt is hanyagolni fogom a jövőben.


Avon Skin So Soft Body Lotion: tényleg selymes állaga van, könnyű volt felkenni, és szépen be is szívódott. A bőröm szerette, de nem adott kellő mértékű hidratálást, bár tegyük hozzá, extra száraz a bőröm. Igyekszem átállni a szebb INCI-jű termékekre, így őt sem fogom újra venni, és amúgy is van nála jobban hidratáló darabom.
Balea Ultra Sensitive Reinigungs Milch: a száraz arcomra áldás ez a tejes lemosó, egész jól működött, és egy olyan termék, ami az én kifejezetten érzékeny bőrömre is ajánlott. Mindenképpen újra fogom venni, amint az itthoni egyéb sminklemosóim elfogynak. A szempillaspirálomat a sima ráöntöm a vattára és ledörgölöm vele módszerrel nem távolította el maradéktalanul, ha azonban egy kicsit hagyom hatni, már tökéletesen működik. Hagy maga után pár percig egy minimális krémes érzetet a bőrön, de ez hamar eltűnik (ha valaki olyan lusta mint én, és nem mossa le az arcáról a vattás sminkleszedés után).


Essence 24h Hand Protection Balm Winter Edition - Raspberry Chocolate Cookie: meg nem tudnám már mondani melyik télen volt ez a limitált szériás Essence kézkrémek között, de telente ez került a retikülömbe gyorssegélynek. Annak valóban megfelelő, de hosszabb távú hidratálást ne várjunk tőle. Az illata elég erőteljes és mű, én nagyon imádtam. Az összetevői meglepően szépek, de nem tökéletes, az a fránya alkohol és parfüm.
Avon Foot Works Invigorating Scrub - Marine Salt: jó kis tengeri sóval dúsított fertőtlenítős lábradír. Igazán jól habzik, és kíméletesen átdörzsöli a talpakat. Szerettem használni egy fárasztó, talpalós nap után, felfrissíteni a lábikóimat. Ahogy a képen is látszik, a vége felé letört a kupakja, ami azzal járt, hogy az utolsó adag egy része beleszáradt a tubusba. Most is ugyanilyet használok, arról már az első használatnál félig letört a kupak, nem fogom újra venni. Az összetevői egészen rendben vannak, bár én ha csak lehet, kerülöm az SLS-t, és parfüm is van benne (de minek?).


Vichy Idéalia - Eyes: szemránckrém, de én egész arcra kentem el a tasak tartalmát, két részletben. Egy újsághoz kaptam ajándékba ezt is, mint múltkor a két másik arckrémet. Egészen szerettem, hatását ugyan nem láttam két használat után, de az, hogy könnyű elkenni, azonnal beszívódik, és nem látszik, hogy lenne bármi az arcomon, nálam hatalmas plusz pont. És nem is ragad tőle a bőröm. Tele vagyok még arckrémekkel itthon, de amint egyszer végre a végére érek a készleteknek, valami ilyesmi tulajdonságú krémet fogok keresni magamnak, csak sokkal-sokkal szebb összetevőlistával. Azt hittem egyébként, hogy ezt a tasakocskát egyből a szemétbe dobtam, nagy boldogan vettem észre, hogy megvan, és jó blogger módjára csak az elfogyottas dobozkába dobtam be.
Perfect Nails - Perfect Lacquer Thinner: párszáz forintos lakkhigító, ami teljesen jól működött, bár minden használat előtt meg kellett higítani vele a lakkot, mert valahogy eltűnt. A sorsa is ez lett, egyszer csak használtam volna, de az üvegcséből eltűnt... másik fajtát vettem helyette inkább.
Avon - Infinitize: nagyon szerettem ennek a spirálnak a gömböcskés fejét, de a szilikon keféket amennyire szerettem régebben, mostanában annál kevésbé jönnek be. Maga a spirál jó volt, de az Avontól a kedvencem még mindig a SuperShock.
Sophie Bello - Nyuszi Hopp ajakápoló: ő volt a másik termék, ami nagy örömömre került elő a dobozka aljából, annyira régen elfogyott már ugyanis, hogy abban a hitben voltam, hogy már bemutattam egy másik ilyen posztban, és a többi műanyag szeméttel együtt kidobásra került, pedig ez egy visszaváltható flakon. Kézműves termék, telis tele igazán tápláló összetevőkkel. Igazán kevés kell belőle az ajkakra, de nagyon jól hidratál, nekem egyszer a láztól durván cserepes ajkaimat egy nap alatt helyretette - igaz, kentem kb. minden órában. Normál körülmények között csak napi 1-2 használat kell belőle. Az egyetlen negatívuma számomra, hogy sehogy nem bírtam belőle vastag réteget a számra imádkozni, pedig csak úgy nem rágom, ha vastagon krémes, és elcsúszik rajta a fogam. Azt hiszem, ez a tulajdonsága mindenki másnak csak pozitív lesz, egyedül nálam volt kevésbé hasznos. Nagyon sokáig elég volt, most a citromos párját használom.
Ombia Med Urea Lippen Flege Creme: nagyon sokáig elég volt ez a krém, és olyan vegyes érzelmeim vannak vele. Az ápoló hatása igazán jó, gondolom az urea miatt, a csomagolása is lehetne jó, de valahogy olyan nehezen tudtam belőle kiszuszakolni a krémet, hogy mégsem vált be. Nem is szerettem a műanyag darabkával kenegetni az ajkaimat, így főleg az ujjamról használtam, úgy meg még kevésbé higiénikus. A végén a műanyag merevsége miatt igazi kínszenvedés volt krémet előcsalogatni belőle, ha sikerült, meg nagyon megindult, és nagyjából három használatra elég termék is kijött belőle. Végül feladtam, valószínűleg van még benne a termékből, de már nem bírtam kiimádkozni. Csak emiatt nem venném újra. Az illata az urea miatt nem a legkellemesebb, de engem nem zavart, pedig kényes az orrom.

Végre fellélegzett kicsit a dobozkám, a következő adaggal jelentkezem hamarosan.
Milyen termékeket használtok állandó jelleggel?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!