vasárnap, április 12, 2015

Flormar Sorbet - S02

Még valamikor két éve ősszel kattant be nálam valami, hogy kell nekem egy smaragd lakk, lehetőleg tegnapra, de legalábbis mostazonnal. Persze amit eredetileg akartam Essence már rég nem volt kapható, aztán egy kiruccanás alkalmával ez a darab szembejött velem, és ugrott is bele a kosaramba. Ha utána olvasok, biztos nem vettem volna meg.


A szokásos Flormar üveg, a nyújtott fehér kupakkal, az üvegcse 11 ml lakkot tartalmaz. Az ecsete keskeny, hengeres, egyenesre vágott, egész jól lehetett vele dolgozni, de jobbat láttam már azért.



Igyekeztem olyan képeket válogatni, ahol látszik, hogy a lakk még három rétegben sem fed. Ez persze fény alatt kevésbé feltűnő, mert a lakk csillogása elvonja a figyelmet, de azért látható a dolog. A körmeimet nem fogta be, és lemosni is könnyű volt.


Felkenni sem volt olyan egyszerű, és a száradása sem túl gyors, könnyű belenyúlni a lakkba. Fedőlakk nincs rajtam a képeken, magától ilyen finishre szárad, az apró csillámoktól minimálisan texturált a felülete, még érdesnek sem mondanám, de nem egy krém állag.


Összességében ez most nem hozza a megszokott Flormar minőséget, a színe azonban gyönyörű, és valószínűleg fogok venni egy olyan zöld lakkot, amin kiteljesedhet.

Bevállalnátok a gyenge fedést ezért a színért?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!