szombat, április 11, 2015

Új blogsablon

Ugyan még nagyjából egy havi poszttal le vagyok maradva, azonban szeretném megmutatni nektek a blog új arculatát, amit már most is láthattok. Ne felejtsetek el majd visszanézni a pótlásokért, hozom azokat is záros határidőn belül, de a visszadatálás miatt csak ezen poszt alatt fognak megjelenni.


Egyrészt meguntam a régit, másrészt már nem is éreztem magamhoz illőnek, több mint két évet kiszolgált, becsülettel nyugdíjaztam. Az új külső sokkal letisztultabb, világosabb és élénkebb, ez sokkal jobban tükrözi a jelenlegi önmagamat. Néhány újdonság is szerepet kapott benne, amiket örömmel üdvözlök.
Ilyenek az oldalsávban a social media ikonok, amikkel a különböző platformokon találtok meg, illetve a facebook doboz oldalt, ahonnan könnyen bekövethettek ott is.


A bloglovinos gomb ismerős lehet, ahogy a fenti kategória sor is, most annyit variáltam rajta, hogy legördülő menü alá bújtattam az összetartozó címkéket, így találjátok meg a Körömlakk menü alatt a gyűjtemény, lakkozás és nail art posztokat, míg a Személyes menü alá bekerültek a tag, a tárolás és a zsákmány posztok.

Kikerült a három legnépszerűbb bejegyzésem is oldalra, hogy onnan is tudjatok szemezgetni.


A posztok alatt egy ajánlósáv is bekerült, és kicsit átalakult a kommentek kinézete is.
Újdonság még, hogy a posztok fejlécébe bekerültek ikonok, hogy egyszerűen meg lehessen osztani az érdekes vagy szép bejegyzéseket Facebookon, Twitteren vagy Pinteresten. Ugyanitt egy gombnyomással tudjátok likeolni is a bejegyzést.

A főoldalról a posztok címére kattintva lehet tovább jutni, vagy az Elolvasom gombbal.

Ha bármit tapasztaltok, ami nem működik megfelelően, kérlek, jelezzétek, hogy tudjam javítani! Amiket magamtól megtaláltam, azokat már fixáltam.

Mit gondoltok az új sablonról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!