kedd, május 26, 2015

Nail Stamping Challenge 2.0 - #5 Summer

Az úgy kezdődött, hogy kifestettem a lábkörmeimet az alapszínnel, és megállapítottam, hogy nálam lélekben már nyár van, hogy neonpinkkel pingálom ki a lábaimat. Aztán kattant bennem valami, és eszembe jutott, hogy én bizony (többek között) adós vagyok még a nyomdázós kihívás nyári fordulójával, nosza, alkossunk valamit ezzel a neonpinkkel.




Legelőször azt találtam ki, melyik nyomdalemezemet akarom használni - az új tengereset, mi mást? -, aztán megszültem a mintát, ez a hullámos gyönyörűség pont jó lesz. Rengeteg nagyon szép manikűrt láttam ezzel a mintával, tulajdonképpen az enyém is egy kaptafára készült, a közepét kitöltöttem és stamping decals technikával applikáltam fel a körmömre.


Végül már csak azt kellett kitalálnom, hogy melyik szín legyen a szerencsés, amelyiket kiválasztom a kitöltésre. Így került a képbe, ha már nyár meg tenger, a világoskék, és hogy valami csavar is legyen benne, a Moyra holo lakkjáért nyúltam.


És hát ezek után természetesen megcsináltam a lábaimra is, ez így együtt egy igazán matchy-matchy lakkozás lett. A képbe belógó könyvért elnézést, azt használtam fotóállványnak a telefonomhoz.

 
Felhasznált lakkok és kellékek:
Eveline 8w1 Total Action
Moyra - No.37 (neonpink)
Moyra Holographic - No.254 Aquarius
Essence Nail Art Stampy Polish - 001 Stamp Me! White
Moyra Top Coat Fast Dry
Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
Seche Vite Dry Fast Top Coat
MoYou Sailor 05 plate

Mennyire sikerült átadnom a nyári hangulatot ezzel a manikűrrel?






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!