szombat, június 13, 2015

MaxFactor Max Effect - 14 Dazzling Blue

Ezt a lakkot Kedvesem választotta nekem még annak idején, és bizony most jött el az ideje, hogy nektek is megmutassam, mert nagyon szép és igazi nyári darab.


A lakk a mini kollekció része, így az üveg is picurka kocka, ami 6 ml csodát tartalmaz, ami nem sok, de nem is kevés. Tárolhatóság szempontjából jelesre vizsgázott, biztosan áll a talpán, könnyen lehet őket egymás mellé pakolgatni, és egyszerűen meg lehet találni a keresett színt, mivel felülről is látszik a lakk az üvegben.


A kupak kicsi, fekete, hengeres, jól kézre áll. Az ecsete egészen pici, vékony, hengeres és egyenesre vágott, kellően rugalmas. Megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel, és egész könnyű vele dolgozni.


A körmömön két rétegben van, tökéletesen fed. Minimálisan csíkoz, van egy kis frost beütése a lakknak. A színét imádom, nekem olyan nagyon nyári, tengerre emlékeztető árnyalata van. Gyorsan száradt, és önmagában is szép, bár  szerintem egy fedőlakkot elbírna azért.


Kicsit ez is duchrome hatású, a kék és a türkiz között váltakozik, talán ezért emlékeztet engem ennyire a tengerre. Három napig bírta a körmeimen, utána megpattant, szerintem ez nagyon jó teljesítmény.
Már manikűr ötletem is van vele, stay tuned!

Mit gondoltok erről a lakkról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!